Wednesday 26 December 2012

2
Komen

meet again:)


Hye peeps..
Harini nk share pasal "CERITA LAWAK"yang menimpa aku pagi-pagi buta!!pagi ni aku tgh sedap dibuai mimpi..teiba..fon bunyi...!!alahai...makhluk mana la kacau aku tidur ni...bila tengok screen fon..call from MAHAMOOD MUBARAK ALI!!dalam hati aku.."awat la dia ni cari aku pagi-pagi buta..??"bila jawab ja kol tu...kawan aku ni cakap.."weiii!!aku mai penang..tapi sesat!!sekarang aq tak tau aku ada kat mana,.macam mna ni??"mak aiii..aku dari mamai..terus ja bangun dari katil...bukan la risau sangat..tapi lawak..haish..macam mna la bole sesat..kawan aku ni dari KEDAH..so..dia x tau sangat pasal jalan kat PENANG..aku gitau kat mak cik aq pasal kes sesat ni..then mak cik aq suruh FAIZ..cousin aku p amik dia..siyus lawak kott..pagi-pagi da duat aku jadi kelam kabut..sementara sepupu aku g amik dia..aku pon kalut la mandi...alahai...x puas aq tido..hahaa.
HA..NI LA SEPUPU AKU TU..
masa atas moto..fon kawan aku tu plak jatuh..hahaa..yang lawak nya..dy biar ja fon dy tu tgh jalan..dy ckp.."klo berhentikn moto..nti menyusahkan plak..."mangkaq btoi la..adoi..sbnrnya kawan aku ni nk p HAN CHIANG COLLEGE kat GEORGETOWN!!ada kursus apa nth..adoi..haha..then..mak cik aku p hantar dia kat kolej tu..senang..x kalot nk sesat da..haha..nseb baek mak cik aq ni baek..haha..THANXX CIK ZAH:)!!sebenar nya aku dgn kawan aku ni da lama x jmpa..so..bila bnda ni jadi..bagos la jgak..kami bole jmpa..hahaa..so..hari ni kami jmpa balik dgn cara yang tak disangka...hebatkan perancangan ALLAH??that's all..byee!
Have a blast gais..xoxo

2 comments:

  1. perancangan Allah kan? kesian kat fon tu.. :)

    ReplyDelete

Hye chumell n handsome..
komen disini k??